czwartek, 12 kwietnia 2018

„Dolina mgieł i róż” Agnieszka Krawczyk. Tom II



„Świat nie jest przecież idealny. 
Musimy przystosować się do zastanych warunków 
i jakoś w nich żyć. Polubić o życie.”
Agnieszka Krawczyk


Sięgając po tom drugi, przyznam się Wam, że trochę się bałam. Dlaczego? Byłam przekonana, że to będą tylko dalsze losy Mili i Wojciecha Mossakowskich.  Nie sądziłam, że aż tak uda się autorce, czymś zaskoczyć. I wiecie co? Udało! I to jak?! Jestem pod wrażeniem. Nie spodziewałam się takiego przebiegu akcji. Już sam początek mnie bardzo zaintrygował. A powieść pochłonęła mnie bez reszty. 

W tej części będą oczywiście dalsze losy bohaterów z poprzedniej części, ale poznamy również nowe postacie m.in. Sabinę Południewską, pisarkę, która przyjeżdża do pałacu „Pod Graalem i Różą” by napisać kolejną powieść. Pisarka ta przejdzie niesamowitą przemianę, spędzając czas i pracując w przyjaznej atmosferze  otoczonej pięknymi zapachami róż i urokliwym miejscem jakim jest Ida. Nie zabraknie oczywiście rozterek, kłopotów i wątków miłosnych. 

Książkę wciągnęłam w trzy wieczory z racji innych obowiązków. Ale nie potrafiłam się od niej oderwać. Bardzo polubiłam bohaterów, stali się dla mnie jak przyjaciele, bez których każdy dzień jest pusty i nudny. 

Agnieszka Krawczyk to prawdziwa czarodziejka, stworzyła magiczne miejsce, gdzie czas płynie miło i naprawdę nie ma się ochoty stamtąd powracać do rzeczywistości. Dlatego z ogromną przyjemnością sięgam po tom trzeci. 


Pozdrawiam Ania

Autor: Agnieszka Krawczyk
Tytuł: Tylko dobre wiadomości.
Cykl: Magiczne Miejsce (tom II)
Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 31 stycznia 2018
Liczba stron: 416
Gatunek: literatura obyczajowa i romans

MOJA OCENA: 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie projekty i fotografie na tej stronie stanowią własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez naszej zgody jest zabronione. Copyright © 2018-2024 Anna&Sebastian