niedziela, 2 lutego 2020

"Wieczór taki jak ten" Gabriela Gargaś


„Często ludzie mówią, że nie mają pieniędzy na to czy na tamto, że są biedni. Ale skoro mają co do garnka włożyć, w co się ubrać, to naprawdę są na tyle bogaci, żeby podzielić się kawałkiem bułki czy chleba z drugim, potrzebującym człowiekiem. Zawsze jesteś dość bogaty, by uśmiechnąć się do drugiego człowieka, dość bogaty, by kogoś obdarzyć dobrym, ciepłym słowem.”



Autor: Gabriela Gargaś
Tytuł: Wieczór taki jak ten
Cykl: Wieczór taki jak ten (tom 1)
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania:  8 listopada 2017
Liczba stron: 360
Gatunek: literatura obyczajowa/romans

MOJA OCENA: 10/10
 


„Wieczór taki jak ten” Gabrieli Gargaś był pierwszą powieścią tej autorki, jaką przeczytałam. Sięgając po tą książkę chciałam przenieść się w magię świąt i oderwać od rzeczywistości. Przekonała mnie do tego na pewno okładka, która jest piękna i świąteczna, jak również opisy na stronie autorki i fragmenty książki. I się udało na chwilę oderwać się od tej szarej codzienności. Książka jest dobrze napisana poruszająca, czyta się ją lekko. Opowiada pięć różnych historii, której bohaterowie spotykają się w jednym miejscu. Poznajemy ich losy, przeżycia, trudy i problemy. Święta skłaniają do refleksji i te historie tam opowiadane, naprawdę dają nam do myślenia, że warto czasami zatrzymać się i zastanowić nad życiem, bo nigdy nie wiemy co przyniesie jutro. Książka jest warta przeczytania oraz pierwszym tomem cyklu o tym samym tytule, więc z wielką przyjemnością sięgnę po kolejne tomy i kolejne powieści Gabrieli Gargaś. 




Poniższy opis pochodzi od wydawcy! 

Święta to szczególny czas. Czas cudów. Bo zawsze znajdzie się Ktoś, kto rozdaje prezenty, niekoniecznie pod choinką…

Michalina ma 27 lat i sama wychowuje młodszego brata. Mieszkają w przepięknej, malowniczej miejscowości u podnóża Tatr. W codziennych trudach wspiera ją jej babcia Zosia, właścicielka cukierni „Cynamonowe serca”. To za jej radą, by podreperować budżet, wnuczka postanawia na okres Bożego Narodzenia wynająć pokoje dla gości.


Miłego czytania A&S

9 komentarzy:

  1. Lubię tą autorkę. Zawsze tak ciepło mi się robi, kiedy sięgam po jej powieści

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, chociaż to było moje pierwsze spotkanie, to odczułam tą magię i serce, które zostało włożone w napisanie tej powieści.

      Usuń
  2. Nie słyszałem ale już wiem, że muszę sięgnąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj całkowicie nie dla mnie - stawiam na pierwszym miejscu literaturę faktu i dobry reportaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Gargaś trafiłam z polecenia bibliotekarki i bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię romansów, ale koleżankom polecę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może być przyjemna, lubię takie obyczajowe książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktualnie nie szukam tego typu powieści do czytania

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie projekty i fotografie na tej stronie stanowią własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez naszej zgody jest zabronione. Copyright © 2018-2024 Anna&Sebastian